Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació

Acceptar
09 - 03 - 2022

Raons per les quals contractar un fotògraf professional

Raons per les quals contractar un fotògraf professional

Actualment, la fotografia està a la disposició de tots a través de càmeres i dispositius mòbils. Qualsevol pot realitzar fotografies, però no qualsevol sap realitzar-les.

El fotògraf professional ha estudiat durant anys per a adquirir coneixements sobre el món de la fotografia, i ha treballat per a adquirir experiència.
Un treball fet per un fotògraf professional mostrarà una major qualitat, no sols en les imatges finals, sinó també en la preproducció, producció i postproducció del projecte.

Per a què contractar un fotògraf professional

1. Té l'equip i el lloc necessari per a treballar la qualitat i la part tècnica des d'un enfocament correcte, usarà la il·luminació més adequada a cada moment per a ressaltar els atributs del producte, estudiarà els punts de vista i enquadraments més apropiats.

2. Aplicarà habilitats que el professional ha anat absorbint amb el temps, i que únicament poden conèixer-se a través de l'experiència.

3. El fotògraf professional té el compromís de fer una bona feina, que marqui la diferència amb la competència.

4. Pendrà la responsabilitat de generar-li al client la màxima confiança que el seu producte quedi en bones mans i sigui mostrat de la millor manera.

5. Aportarà la màxima dedicació que posarà a l'hora de treballar es reflectirà en la qualitat de les imatges finals que generaran interès al comprador.

6. Per últim, el que a primera vista pot resultar una inversió dispensable, és en realitat el que afavorirà a la teva butxaca i negoci, ja que gràcies a aquesta inversió les teves vendes es dispararan, les devolucions es reduiran, i les visites al teu negoci augmentaran, generant així, major benefici.

Noticies relacionades

Tipus de fotografia de producte

Podràs utilitzar tant la fotografia en fons neutre, normalment per a e-commerce, com la fotografia publicitària. La millor opció és usar tots dos mètodes, ja que cadascun té la seva pròpia intenció.